Vector USA|China

Тема в разделе "США", создана пользователем Delivery Vector, 15 Август 2019.


  1. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    1.
    Доставка посилок, інтернет-замовлень/вантажів із США в будь-яке місто за допомогою авіа та морського транспорту.
    Беремо на себе всі процедури по закупці, прийому, упаковці та оформленню документів.​


    ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ З США В УКРАЇНУ
    АВІА
    (доставка займає від 8 до 14 днів)
    7,8$/кг

    МОРЕ (доставка займає від 6 до 8 тижнів)
    3,5$/кг

    ДОСТАВКА КОМЕРЦІЙНИХ ВАНТАЖІВ
    Тариф АВІА
    (доставка займає від 8 до 14 днів):
    8,5$/кг+13% від інвойсу



    ВИКУП ТОВАРІВ З АМЕРИКАНСЬКИХ САЙТІВ
    Комісія 7%
    (будь-який магазин)
    Приємних покупок!

    Докладніше:
    Телефонуйте +38 (068) 651-51-85
    Пишіть support@vector-usa.biz
    Заходьте до нас на сайт vector-usa.biz/ua
     
    Последнее редактирование: 20 Август 2024
    #1
  2. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина

    Вітаю.
    Я уточнила інформацію у логістів. Посилка була затримана на митниці в Китаї на перевірку (товар з батарейками).Весь цей час, тривають бюрократичні нюанси. Наші агенти в Китаї, відписали нам, що на наступному тижні мають посилку відпустити з перевірки і відправити в Україну.

    Якщо ви спілкуєтесь з Русланом, у нього є повний апдейт інформації, стосовно вашої ситуації.
     
  3. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина

    Вітаю.
    Я уточнила інформацію у логістів.
    Доброго дня.

    Доброго дня.
    Перепрошую, за очікування, хотіла детально розібратись з даними.
    Стосовно треку ****3249766*****
    Трек прибув на склад 10-10; був відправлений з США 16-10; на кордоні 23.10. Якби посилки не затримали на перевірку (на що, ми на жаль при всьому бажанні не можемо ніяк повпливати) все прийшло в термін. Розумію, що даний аргумент можливо не здається максимально прийнятним, але ми всі живемо і працюємо в тих умовах які є на разі. Дана перевірка закінчилась, ваша посилка буде доствлена. Перепрошую, за те що не вклались в терміни, але повторюсь, ми не маємо інформації коли/де/на якому ЦСЦ буде перевірка.

    Ще раз перепрошуємо на дане непорозуміння.
    --- Добавлено, 14 Ноябрь 2025 ---
    Перепрошую, було багато повідомлень, якщо раптом я комусь не відповіла - продублюйте, будь ласка, ваше запитання ще раз.
    Дякую.
     
  4. Talor Lothner
    Offline Talor Lothner ШопоНафт
    Сообщения:
    117
    Благодарности:
    89
    Регистрация:
    10.05.2018
    Откуда:
    Київ
    Имя:
    Parzival
    Шкода, що війна торкунлась тільки вас і відключення світла почали траплятись тільки цього року.
    Не знаю навіть, як умовний Міст працює, ще й видає посилки під час відключень. Просто гадки не маю.
    Накладка сталася з вашої вини, було б непогано, як відповідальному бізнесу, хоча б запропонувати компенсацію.
    Для мене це не аргумент. Передивіться, який товар був в посилці і спробуйте зрозуміти, для кого він і наскільки був терміновим.
    Я навів приклад лояльності компанії, де я замовив 1 раз десь на 200 фунтів і з другим ордером сталась затримка, вони самі запропонували компенсацію, а не те, що я, як клієнт вибивав у вас якийсь долар компенсації.
    Цікаво, що по доставці 6 серпня. Що передбачено в цьому випадку?
    З 6 серпня до 15 листопада не доставлена посилка. Це вже люкс чи то полулюкс?
     
    Последнее редактирование: 16 Ноябрь 2025
    katerina.kids и myspring7 нравится это.
  5. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина

    Вітання.
    Ви порівнюєте онлайн-магазин в Британії з логістичною компанією в Україні, це не зовсім коректне порівняння.
    Війна торкнулась усіх хто живе в Україні і це не прикриття від форс-мажорів і тд - це факт. Умовна компанія яку ви наводите, здається знаходиться трохи в іншому регіоні Украіни, не в Києві.
    Бізнес працює і як би складно не було, працює добре. Стосовно відправлень, я знаю з вами не міг зв'язатись наш кур'єр, щоб доставити вам посилку. Бізнес працював, працює і буде працювати зважаючи та адаптуючих до тих обставин які є. Тому, ми вдячні кожному клієнту, який з нами працює і ми надаємо та прагнемо надавати максимально швидкий/зрозумілий сервіс зважаючи на обставини в яких знаходимся.


    Дякую, за розуміння. Якщо вам щось не подобається в сервісі - в особистому кабінеті є кнопка "Поскаржитись" де повідомлення зразу ідуть на пряму до СЕО. Як я писала вище, форум - ми не консультуємо клієнтів на анонімному форумі, через безпеку іх же даних.

    Гарного дня, бережіть себе!
     
    *Chocolate* нравится это.
  6. Talor Lothner
    Offline Talor Lothner ШопоНафт
    Сообщения:
    117
    Благодарности:
    89
    Регистрация:
    10.05.2018
    Откуда:
    Київ
    Имя:
    Parzival
    Добрий день, я порівняв 2 види ставлення до клієнта. Магазин не посилався на правила і форс-мажори в доставці, а знайшов варіант вибачитись за ситуацію, що склалася.
    Знов маніпулюєте, компанія Вектор так само, за моєю інформацією, фізично знаходиться не в Києві. Тут у вас тільки склад.
    Брехня #2: посилка лежала у вас на складі з 4.11 і тільки 8.11 отримала трек по Україні, вперше чую про неможливість зв'язатись зі мною.
    upload_2025-11-17_10-29-26.

    І по кнопці "Поскаржитись" залишив 3 скарги, поки нуль відповідей з 3. Тому доводиться повідомляти про поточний стан подій на форумі, щоб люди випадково не потрапили на важкий люкс в обслуговуванні.
    P.S. Питання компансації за посилку від 6 серпня досі без внятної відповіді. Плюс там ще ймовірно некоректно вага була порахована. Якщо так, буде окремий кейс з цього приводу, який я так само розпишу на форумі.
     
  7. Шкарпетка_в_то
    Offline Шкарпетка_в_то Интересующийся
    Сообщения:
    2
    Благодарности:
    0
    Регистрация:
    07.03.2025
    Откуда:
    Ужгород
    Имя:
    Олександр

    ха-ха це дуже цікаво що Ви пишите про сосан і міст. це у міста немає проблем?))) всі мої друзі, хто возить електроніку перейшли на Вектор, через те що міст вкрай знахабнів.

    Не перекручуйте, Ви пишите про міст знаючи що вони знаходятся у Львові, і чомусь нападаєте і написуєте тут, я так розумію раді забави.

    Всі працюють з Вектором і всі знайють, що одна з основних рис даної компанії адекватність.
    Цікаво що ви порівнюєте магазин з ЮК і службу доставки. Це як порівнювати лампу з мікрохвильовкою.
     
  8. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Перепрошую, дана дискусія на форумі не дуже доречна: ми завжди лояльні до наших клієнтам (особисто ви наш клієнт з 2022 року) і наші правила знаєте, вони прозорі. Стосовно вашої скарги на доставку, як я писала раніше, якщо вас не влаштовує доставка кур'єром - виберіть, будь ласка, зручне для вас відділення НП — всі ваші посилки будуть надходити туди.

    Наші офіси та склади є в США/Києві/Вінниці та Китаї. Чому може не надовго відкластись доставка по Києві — вважаючи на новини які є, пояснювати думаю не потрібно (тим паче ви також проживайте в Києві). Вам телефонував кур*єр в пятницю 14.11 на номер телефону, який вказаний в вашому особистому кабінеті. До того за день до доставки робиться автоматичний прозвон клієнтів, з попередженням коли буде доставка по Києву. Якщо ви бажаєте більш детально дізнатись стосовно цього питання - зверніться, будь ласка в чат на сайті. Повторюсь, анонімний форум - це не місце де ми як компанія можемо ділитись приватною інформацією клієнта та з клієнтом.

    Стосовно скарги, там перепрошую, СЕО був в відрядженні, завтра буде відповідь на ваші скарги.

    Якщо у вас є питання які стосуються ваших посилок/треків/відправок - краще і безпечніше, будь ласка, скировуйте ваш запит в чат на сайті. Менеджер швидко надасть вам інформацію.

    Дякую. Гарного дня!
     
    Talor Lothner нравится это.
  9. Talor Lothner
    Offline Talor Lothner ШопоНафт
    Сообщения:
    117
    Благодарности:
    89
    Регистрация:
    10.05.2018
    Откуда:
    Київ
    Имя:
    Parzival
    Ми говоримо про різні доставки, але добре, най буде, ви читаєте по діагоналі.
    Я дав скрін посилки, що валялась у вас на складі з 4.11, 8.11 ви дали для неї трек і тільки 11.11 ви її нарешті доставили. Зовсім ненадовго відклалась доставка. Якийсь тиждень.
    Щодо п'ятниці іронічно, бо тільки о 9:53 в п'ятницю отримав лист з інформацією про те, що посилка отримала трек.
    Спробуйте наступного разу не день в день інформувати.
    Дякую. Нехай проблеми та незгоди не роблять Вам в житті погоди, хай Вам щастить і будьте здорові.

    upload_2025-11-17_11-40-29.
     
    Delivery Vector нравится это.
  10. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Перепрошую, ваше питання було про доставку по Україні, я про це питання уточнила у логістів і надала вам відповідь. Ваша посилка була на складі, трохи довше ніж це потрібно, з причин які я описала вище.
    Будь ласка, для того, щоб таких непорозуміть не було і надалі - змініть налаштування особистого кабінету і виберіть доставку НП (на будь-яке зручне відділення)

    Зазвичай, як я писала вище іде: автообдзвін за день до доставки, потім телефонує кур'єр (в день доставки). Ви також можете налаштувати отримувати сповіщення в тг бот, він зразу буде вас інформувати про зміну статусів ваших відправлень. Якщо потрібна інфа як це зробити, я можу сюди прикріпити скрін.

    Перепрошуємо, ще раз за дане непорозуміння!
    Гарного дня, бережіть себе!
     
  11. katerina.kids
    Offline katerina.kids ШопоНафт
    Сообщения:
    84
    Благодарности:
    9
    Регистрация:
    17.07.2024
    Откуда:
    Україна
    Имя:
    Катерина
    Шановна Компанія Вектор!!!!
    ваша робота це просто жах якийсь. треки отримані на вашому складі ще 1 листопада. і сьогодні у відповідь на мій запит чому ж я не можу досі побачити іх статус я отримала відповідь "сьогодні вантаж буде готуватися на відправлення в Україну морем." Б---ть!!! такого я ще не бачила ніде. !!!!! в кабінеті іх статус "Їде до України
    05.11.2025"

    це виходить що у вас з 1 листопада і до 18 не було відправок морем?????? це ж які роки доставки????
     
  12. katerina.kids
    Offline katerina.kids ШопоНафт
    Сообщения:
    84
    Благодарности:
    9
    Регистрация:
    17.07.2024
    Откуда:
    Україна
    Имя:
    Катерина
    Дуже цікаво почути у офіційного представника відповідь служби підтримки
    "Так, все вірно. Розумію вас, але у склада на справді не було фізичної можливості обробити цю інформацію швидше. Стосовно дати я не можу переглянути інформацію, адже, на жаль, через технічні проблеми сайт не працює"

    як це "Не було фізичної можливості" ? в США також вимикають світло??? чи у чому проблема? Люди чекають павербанки. а у вас "Не було фізичної можливості"!!!!
     
  13. Руслан_333
    Offline Руслан_333 ШопоНафт
    Сообщения:
    79
    Благодарности:
    31
    Регистрация:
    04.05.2020
    Откуда:
    Днепр
    Имя:
    Руслан

    А з якими компаніями Ви ще працювали, можна будь ласка уточнити?
     
  14. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Вітання!
    Перепрошую, вам потрібно трохи зачекати, коли з'явиться можливість перевірити у менеджера інформацію, по вашому запиту.

    Як я писала вище, ми на форумі не надаємо консультації по відправкам тк це роблять менеджера в службі підтримки. Будь ласка, дочекайтесь відповіді.

    Перепрошуємо, потрібно трохи зачекати, щоб менеджера перевірили інформацію та надали відповідь по вашому запиту.
     
  15. katerina.kids
    Offline katerina.kids ШопоНафт
    Сообщения:
    84
    Благодарности:
    9
    Регистрация:
    17.07.2024
    Откуда:
    Україна
    Имя:
    Катерина
    мені не потрібно щоб менеджер перевірив інформацію. толку від цього немає жодного! мені потрібно щоб ви прокоментували таке безглузде обґрунтування затримки з відправкою на два тижні "Не було фізичної можливості". як це у компанії яка надає послуги доставки не було фізичної можливості доставити!!!!
     
  16. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина

    Перепрошую, але ми на форумі не маємо власної думки або коментарів. Ситуація яка склалась, вона не прийнятна/форс-мажорна, так, ми перепрошуємо за неї, але ми всі (і ми менеджера на форумі і менеджера спорту) працюємо в одній компанії Вектор).

    Перепрошуємо, ще раз, за дану накладку!
     
  17. Игорь_3658_02
    Offline Игорь_3658_02 ШопоНовичок
    Сообщения:
    14
    Благодарности:
    4
    Регистрация:
    19.06.2020
    Откуда:
    Киев
    Имя:
    Игорь

    Аналогично и у меня. Все раньше пользовались сосаном - не было альтернатив. Сейчас альтернативы есть, я пробовал несколькими, пока что Вектор устраивает. Вот бы реально, чтобы у них было как минимум две отправки в неделю - ускорило бы все. И среди тех кто возит яблоки и прочий стаф- знаю что практически все перешли на Вектор, так как остальные немного оторваны от реальности по тарификации

    И еще такой вопрос, кто знает: ранее была такая услуга, как персональный менеджер у Вектора. Платишь около 100 дол/месяц и они всем занимаются добавляют треки, выясняют все, дают инфу сразу и тд. Есть такая услуга еще, кто пользуется?
     
  18. Kat_Kat_sweet
    Offline Kat_Kat_sweet ШопоНафт
    Сообщения:
    56
    Благодарности:
    17
    Регистрация:
    07.05.2020
    Откуда:
    Днепр
    Имя:
    Катя

    я користуюсь послугою особистого менеджера, вже десь місяців 7. У мене багато треків надходить+уся ця бюрократія з усім, мені простіше заплатити 120 дол і менеджер Vector все мені робить.

    Знаю, що деякі мої компаньйони винаймають окремих менеджерів собі, щоб працювали в кабінеті Vector. Тому краще, особисто для мене, користуватись цією послугою.
     
  19. Игорь_3658_02
    Offline Игорь_3658_02 ШопоНовичок
    Сообщения:
    14
    Благодарности:
    4
    Регистрация:
    19.06.2020
    Откуда:
    Киев
    Имя:
    Игорь
    я також користуюсь особистим менеджером.
    все чітко і в термни робиться, що спасає від волокіти. було один раз, що ми один одного не зрозуміли по задачам, але питання швидко вирішилось.

    коли можна чекати що там у Вас по оновленням для комерційниї клієнтів підкажіть, будь ласка
     
  20. *Chocolate*
    Offline *Chocolate* ШопоЭксперт
    Сообщения:
    2.033
    Благодарности:
    1.539
    Регистрация:
    09.01.2014
    Откуда:
    Киев
    Имя:
    Наташа
    мне интересно как быть с деньгами на балансе ЛК вектора? всвязи с новой политикой компании я не могу больше быть их клиентом, но на балансе 300 долл, потратить их на доставку за оставшиеся 2 недели я точно не смогу, пополняли кабинет еще до того как ввели "покращення" и вот что теперь делать?
     
    Delivery Vector нравится это.
  21. vladie
    Offline vladie ШопоФанат
    Сообщения:
    460
    Благодарности:
    91
    Регистрация:
    02.10.2014
    Откуда:
    Украина
    Имя:
    Влад
    в саппорт писать ?
     
    Delivery Vector нравится это.
Поделиться этой страницей