Vector USA|China

Тема в разделе "США", создана пользователем Delivery Vector, 15 Август 2019.


  1. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    1.
    Доставка посилок, інтернет-замовлень/вантажів із США в будь-яке місто за допомогою авіа та морського транспорту.
    Беремо на себе всі процедури по закупці, прийому, упаковці та оформленню документів.​


    ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ З США В УКРАЇНУ
    АВІА
    (доставка займає від 8 до 14 днів)
    7,8$/кг

    МОРЕ (доставка займає від 6 до 8 тижнів)
    3,5$/кг

    ДОСТАВКА КОМЕРЦІЙНИХ ВАНТАЖІВ
    Тариф АВІА
    (доставка займає від 8 до 14 днів):
    8,5$/кг+13% від інвойсу



    ВИКУП ТОВАРІВ З АМЕРИКАНСЬКИХ САЙТІВ
    Комісія 7%
    (будь-який магазин)
    Приємних покупок!

    Докладніше:
    Телефонуйте +38 (068) 651-51-85
    Пишіть support@vector-usa.biz
    Заходьте до нас на сайт vector-usa.biz/ua
     
    Последнее редактирование: 20 Август 2024
    #1
  2. katerina.kids
    Offline katerina.kids ШопоНафт
    Сообщения:
    84
    Благодарности:
    9
    Регистрация:
    17.07.2024
    Откуда:
    Україна
    Имя:
    Катерина


    ПОЯСНІТЬ будь ласка мені ! як таке можливо що з 27 жовтня мені в вашій службі підтримки розказують казки що моя посилка знаходиться в черзі на проходження митного контролю. потім кажуть що на днях вже буде на складі. потім - що виникли затримки з митницею! а сьогодні виявилось що посилка ще в США!!!!!

    чому ваша служба підтримки навіть не розбирається в ситуацііі!!!! навіть не перевіряє! про який сервіс і одиничні випадки затримок можна говорити!!!!!

    оплатити таку суму за Комерційну партію і чекати замовлення півтора місяці????


    23.10.202514:30:48
    На кордоні Співробітник складу в Україні
    16.10.202523:40:55
    Відправлена Співробітник складу в США
    14.10.202522:14:53
    Створена Співробітник складу в США

    тобто ваші статуси просто з неба малюють??????
     
  3. katerina.kids
    Offline katerina.kids ШопоНафт
    Сообщения:
    84
    Благодарности:
    9
    Регистрация:
    17.07.2024
    Откуда:
    Україна
    Имя:
    Катерина
  4. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Вітання.
    Дякую, я все перевірю і розпишу, тут, на форумі.
    --- Добавлено, 12 Ноябрь 2025 ---
    Вітаю.
    Я тут спеціально для того, щоб донести інформацію, яка не зрозуміла.

    Залишається тільки комерційний тариф і комерційні відправки.
    Ми стаємо вузькопрофільною компанією заточену на оптових та комерційних клієнтів. Це вектор нашого розвитку на тепер і на майбутнє.
    Підкажіть, будь ласка, що саме вам не до кінця зрозуміло - я все розпишу. Дякую
     
  5. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Вітання.на форумі, як я вже зазначала вище, ми не консультуєм клієнтів.
    Стосовно вашої ситуації - я відповідь яку мені надали логісти - написала.
    Завжди, коли є затримка/форс-мажор - ми клієнтам компенсуєм або робимо бонус.

    Перепрошує, але як і у всіх, графік роботи (нас тих хто відповідає на запити клієнтів) - регламентований.
    Всі деталі по вашим відправкам, необхідно, дізнаватись у сапорта (по телефону або в чаті) - це ваша конфіденційна інформація.
    Ми всі працюємо в одній компанії і в сапорті вам дадуть більш детальну відповідь ніж тут на форумі.

    Бо публічний форум в інтернеті це не місце для персональних консультацій клієнта. Всі відправлення, в тому числі і комерційні - наразі ідуть без затримок. Затримка була з даною відправкою - по причинам, які я написала више.

    Дякую, за розуміння. Гарного дня, бережіть себе!
     
  6. Talor Lothner
    Offline Talor Lothner ШопоНафт
    Сообщения:
    117
    Благодарности:
    89
    Регистрация:
    10.05.2018
    Откуда:
    Київ
    Имя:
    Parzival
    Про "завжди" брехня повна.
    На питанні компенсації чат і закінчився.
    Якщо відписка в стилі тієї що надав ваш саппорт - це бонус або компенсація, тоді вибачте, я неправий:mug:
    upload_2025-11-12_7-2-6.
     

    Вложения:

  7. katerina.kids
    Offline katerina.kids ШопоНафт
    Сообщения:
    84
    Благодарности:
    9
    Регистрация:
    17.07.2024
    Откуда:
    Україна
    Имя:
    Катерина

    Я ще раз наголошую на тому що в вашій службі підтримки мені з 27 жовтня писали що моя посилка чекає чергу на митне очищення на УКРАЇНСЬКій митниці!!!!

    А вчора мені сказали що посилка ще в США!!! І чекати мені мою посилку ще мінімум 10 днів!!! І це АВІА доставка!!!! Комерційний тариф!!!!

    то який сенс писати в вашу службу підтримки!????

    ютам Стандартні відповіді по шаблону!!!!

    і жодної компетенції за посилки від 9 жовтня які були три тижні як затримані ваша компанія не надала!!!
     
  8. aleksm
    Offline aleksm ШопоНовичок
    Сообщения:
    39
    Благодарности:
    24
    Регистрация:
    26.08.2021
    Откуда:
    Днепр
    Приєднуюсь, сапорт безкорисний, кожен раз відро води, суті нуль. Місяць+ веземо авіа..
    А «компенсація/бонус» і «вектор» не зустрічав жодного разу в одному реченні разом..

    Цікаво створити звернення до митної служби. Вони хоч в курсі, що затримують відправлення..?
     
  9. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Вам була надана інформація, що іде перевірка на митниці США і на митниці України.
    Нажаль, тариф по якому рахується вартість посилки не впливає на те чи будуть перевіряти посилку митники в США\Україні.

    Перевірки - це не від'ємна частина логістичного процесу, нажаль. Ні одна компанія не може це передбачити, бо нас про це ніхто не попереджає.
    --- Добавлено, 12 Ноябрь 2025 ---
    Вітання. Якщо затримки виникли з нашого боку (щось зі складом і тд) - це оди випадок.
    Ми завжди ідемо на зустріч клієнтам, тому працюємо багато років. Через прозорий сервіс і те, що ми завжди відкриті до діалогу.
    Є правила, які описані; є форс-мажори і тд. Надаль, в даному бізнесі бувають непередбачувані ситуації.

    Підкажіть, будь ласка, ваш ай ді, щоб я подивилась, що у вас за ситуація. дякую.
     
  10. katerina.kids
    Offline katerina.kids ШопоНафт
    Сообщения:
    84
    Благодарности:
    9
    Регистрация:
    17.07.2024
    Откуда:
    Україна
    Имя:
    Катерина
     
  11. *Chocolate*
    Offline *Chocolate* ШопоЭксперт
    Сообщения:
    2.033
    Благодарности:
    1.539
    Регистрация:
    09.01.2014
    Откуда:
    Киев
    Имя:
    Наташа
    1. к тарифу за 1 кг еще будет дополнительно+10% от инвойса?
    2. в чем заключается ВИП сервис? только ли в том что чаще будут уходить треки из сша?
    3. доставка по украине будет только за счет компании?
     
  12. Іван_))
    Offline Іван_)) Интересующийся
    Сообщения:
    4
    Благодарности:
    3
    Регистрация:
    06.03.2025
    Откуда:
    Київ
    Имя:
    Іван
    Вам що не пояснили (бо наче Ви пишите, що пояснили), що там був розділена відправка: частина посилок в США/частину посилок в Україні перевіряли.

    Навіщо ви тут розводите це мрак. Чи по фану писать чернуху.

    Точно можу сказати, що у всіх контор є свої "нюанси", але на відміну від інших (і що мене завжди приваблювало в Векторі), що вони працюють і надають відповіді адеватні. і сапорт у них адекватний і компетентетний (можна згадати сапорт Міста або Господи поможи ЮЄ, що допоможуть тобі тільки отримати нервовий зрив)

    Гарно, що ви націлюєтесь на комерційні відправки. це прям топ)) надіюсь що і відправок на тиждень буде більше - бо це одне з основних моментів.
     
    *Chocolate* нравится это.
  13. Sergykm
    Offline Sergykm ШопоНафт
    Сообщения:
    56
    Благодарности:
    10
    Регистрация:
    12.09.2014
    Откуда:
    Rivne
    Имя:
    Сергій
    Привіт, можете надати мені відповідь? авіа з таобао під ваш викуп
    Дата зміни статусу Статус Автор змін
    02.10.202519:24:07
    На кордоні Адміністратор складу
    30.08.202511:47:34
    Відправлена Адміністратор
    27.08.202515:53:29
    Створена Адміністратор
    З 2 жовтня статус на кордоні без змін.
    Айді 8336
    Можете надати якусь конкретику без "води"? писав Руслану, але лише затримки на укр. митниці. Ви щось робите для вирішення, яка причина затримки? Дякую.
    --- Добавлено, 13 Ноябрь 2025 ---
    Отримав з великою затримкою та компенсацією. Але от нове замовлення через викуп і знову затримки...ех.
     
  14. Talor Lothner
    Offline Talor Lothner ШопоНафт
    Сообщения:
    117
    Благодарности:
    89
    Регистрация:
    10.05.2018
    Откуда:
    Київ
    Имя:
    Parzival
    upload_2025-11-13_9-25-1.
    Тупа завжди. Атвічаю!
    Доставляти 8 днів по Києву - це VIP, прямо важкий люкс.

    І за ту посилку, що з 6 серпня доставляється теж не передбачено.
    Йой, най буде:lol:
     
    Последнее редактирование: 13 Ноябрь 2025
  15. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Вітаю.
    Уточню все і повернусь з відповіддю
    --- Добавлено, 13 Ноябрь 2025 ---
    Вітанняю
    Давайте я підготую окреммий роз*яснюючий пост (ми це планували зробити трохи пізніше), але щоб не було недорозумінь - я все підготую і на форумах і в особистому кабінеті опублікую.

    Дякую, за ваші запитання!))
     
  16. katerina.kids
    Offline katerina.kids ШопоНафт
    Сообщения:
    84
    Благодарности:
    9
    Регистрация:
    17.07.2024
    Откуда:
    Україна
    Имя:
    Катерина

    у мене одна посилка! яка за словами служби підтримки і за статусом в особистому кабінеті перебувала на українській митниці!!!! а декілька днів тому вона дивним чином зʼявилися в сша!!!! на митниці!!!!


    і це на вашу думку адекватна служба підтримки????
     
  17. Іван_))
    Offline Іван_)) Интересующийся
    Сообщения:
    4
    Благодарности:
    3
    Регистрация:
    06.03.2025
    Откуда:
    Київ
    Имя:
    Іван

    Перепрошую, згодьтеся, аде дуже дивно те, що Ви пишите.
    Ви думаєте, що від кількості посилок залежить пройде ваша посилка скорше чи ні/чи її не затримають?
    Чи думаєте, що співробітники знали і навмисно поставили статус на кордоні, а самі вашу посилку відправили в США "чисто по фану"?

    Там ситуація ясна, як Божий день: частину затримали тут, частину в США - списки не надали вчасно. Навіщо Ви розводите паніку, де немає паніки. Бо згодьтеся, що компанія Вектор найадекватніша (я всіма, що тут представлені користуувався і попадав в дуже не приємні ситуації, де мені не те що інфи, на телефон не відповідали тижнями)

    Але я також не зразу це зрозумів, все познається в "сравненії"
     
  18. katerina.kids
    Offline katerina.kids ШопоНафт
    Сообщения:
    84
    Благодарности:
    9
    Регистрация:
    17.07.2024
    Откуда:
    Україна
    Имя:
    Катерина

    ПЕРЕПРОШОЮ. але дивно саме ви пишете! бо я не ввижаю адекватним те що два тижні служба підтримки не знає де саме знаходиться посилка! якщо відправлення має статус "на кордоні" в Україні і мене годують обіцянками що сьогодні/завтра/на цьому тижні буде на складі!!!!

    у жодного перевізника за 10 років роботи я такого не зустрічала.
     
    myspring7 нравится это.
  19. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Вітання.
    Служба підтримки знає рівно ту інформацію, що надали логісти. А їм своєю чергою компанія, яка займається транзитом вантажу. Статуси, вашої посилки, були виставлені на основі інформації, що нам надали.

    Спробую детально розписати, що ми ваші посилки не бачимо на митниці. Яку інформацію надали нам - таку логісти відобразили в вашому особистому кабінеті, таку інформацію передали на сапорт.
    Так, стався форс- мажор, таке інколи трапляється. Тут на форумі, ми не вирішуємо дані питання, я розписала ситуацію скоріш як виключення з правил. Все що стосується руху ваших посилок - вирішується в вашому особистому кабінеті, заради в першу чергу, безпеки вашої особистої інформації.
     
  20. katerina.kids
    Offline katerina.kids ШопоНафт
    Сообщения:
    84
    Благодарности:
    9
    Регистрация:
    17.07.2024
    Откуда:
    Україна
    Имя:
    Катерина

    в тій самій службі підтримки 12 листопада мені сказали що посилка буде відправлена в україну і за 10 днів я іі нарешті отримаю. а от вчора зявилася знову інформація. що на цьому тижні відправок не було ! і це знову форс мажор?????
     
  21. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.338
    Благодарности:
    275
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Вітання!
    Я уточнила у логістів, стосовно вашої ситуації з відправкою. Там сталася накладка і з відключенням світла і тд - це не припустима ситуація, перепрошуємо за дану незручність!Т
    Пропонуємо переоформити доставку на зручне відділення НП.
    Стосовно компенсацій. Всі умови, на яких і чому ми надаємо компенсації, прописані в угоді користувача. В не простих умовах в яких ми всі знаходимось, інколи трапляється форс-мажор. Війна це не буденна справа і всі працюють у межах своїх можливостей (і трохи більше). Тому, перепрошуємо, за дане непорозуміння.
    --- Добавлено, 14 Ноябрь 2025 ---
    Здравствуйте!
    Мы будем осуществлять только авиа-отправку коммерческих посылок (всё, что дороже 150 евро / опт). Обычные почтовые некоммерческие отправления отправляться не будут — ни морем, ни авиа.
    Что касается VIP-сервиса, конечно же, он не ограничивается отправкой два раза в неделю. Информация и дополнительные сервисы сейчас дорабатываются — мы сделаем официальный анонс и подробно распишем всю информацию.
    Мы учли все пожелания клиентов, которые собирали через отзывы и опросы, и переходим в узкоспециализированную нишу коммерческих отправок из США.
    Изменений по доставке по Украине не будет (курьер / Новая почта) — всё остаётся так, как удобно клиенту.
    Мы заранее сделали анонс, а ближе к декабрю подробно распишем все детали и нюансы.
     
    Sonic нравится это.
Поделиться этой страницей