Vector USA|China

Тема в разделе "США", создана пользователем Delivery Vector, 15 Август 2019.


  1. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.295
    Благодарности:
    270
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    1.
    Доставка посилок, інтернет-замовлень/вантажів із США в будь-яке місто за допомогою авіа та морського транспорту.
    Беремо на себе всі процедури по закупці, прийому, упаковці та оформленню документів.​


    ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ З США В УКРАЇНУ
    АВІА
    (доставка займає від 8 до 14 днів)
    7,8$/кг

    МОРЕ (доставка займає від 6 до 8 тижнів)
    3,5$/кг

    ДОСТАВКА КОМЕРЦІЙНИХ ВАНТАЖІВ
    Тариф АВІА
    (доставка займає від 8 до 14 днів):
    8,5$/кг+13% від інвойсу



    ВИКУП ТОВАРІВ З АМЕРИКАНСЬКИХ САЙТІВ
    Комісія 7%
    (будь-який магазин)
    Приємних покупок!

    Докладніше:
    Телефонуйте +38 (068) 651-51-85
    Пишіть support@vector-usa.biz
    Заходьте до нас на сайт vector-usa.biz/ua
     
    Последнее редактирование: 20 Август 2024
    #1
  2. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.295
    Благодарности:
    270
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина


    Доброго дня, Сергію. Ми розуміємо Ваше занепокоєння та незадоволення ситуацією з затримкою вантажу від 15 травня, та дуже перепрошуємо за очікування. Але, на жаль, нинішні затримки деяких вантажів дійсно пов'язані з нестабільною ситуацією на митниці. Даний вантаж наразі очікує пропуск на митний кордон. Приблизно раз на рік-півтора на митниці виникають вибіркові перевірки окремих вантажів, через що саме деякі вантажі затримуються, а не всі підряд. Зі своєї сторони компанія робить все можливе для пришвидшення даного процесу, а саме - логісти швидко надають необхідні документи та регулярно пишуть звернення у митну службу, проте ми не маємо впливу на терміни перевірки, адже дана ситуація підконтрольна Державним контролюючим органам. Клієнти, які довго та регулярно працюють з нами або іншими службами доставки, знають про цю ситуацію. Це тимчасовий період, який, як правило, триває не дуже довго. Приблизно протягом місяця-двох. Тому скоро він має закінчитись.

    Що стосується MSDS та сертифікації UN38.3 з листом авторизації бренду (який має бути виданий власником бренду продавцю), то цей запит було отримано від китайської сторони після перевірки в аеропорту. Тому для подальшого транспортування даного телефону нам необхідна ця інформація.

    Ми ще раз дуже перепрошуємо за очікування, але, на жаль, хоч і нечасто, все ж виникають форс-мажорні обставини, через які можуть відбуватись затримки. Дуже сподіваємось на Ваше розуміння
     
  3. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.295
    Благодарности:
    270
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Стосовно митних нарахувань зверніться, будь-ласка, до технічної підтримки за номером +380 68 651 51 85, або через чат на сайті. Адже на форумі надаються відповіді на загальні питання. Усі індивідуальні клієнтські питання вирішуються виключно через техпідтримку
     
  4. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.295
    Благодарности:
    270
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина

    Доброго дня.
    1. Посилки не надійшли на митницю саме по причині митних перевірок. Тобто, даний вантаж очікує заходу, але його поки не приймають.
    2. Контроль абсолютно не втрачено. Причина того, що статус не міняється, вказана в першому пункті.
    3. Терміни не відповідають вказаним на сайті саме по причині нестабільної ситуації на митниці, про які завчасно ми знати не можемо, адже митниця не надає такої інформації. Плюс до всього затримуються далеко не всі вантажі. Перевірка відбувається вибірково.
    4. Відповідь на це питання також вказана в першому пункті.

    Ми дуже перепрошуємо за очікування та робимо все можливе для пришвидшення процесу, але, на привеликий жаль, компанія Вектор, як і будь-яка інша служба доставки, не мають впливу на Державні контролюючі органи. Ця ситуація торкнулась і періодично торкається абсолютно всіх служб доставки. Через що вона підпадає під визначення форс-мажору
     
  5. Sergykm
    Offline Sergykm ШопоНафт
    Сообщения:
    55
    Благодарности:
    10
    Регистрация:
    12.09.2014
    Откуда:
    Rivne
    Имя:
    Сергій
    Delivery Vector, Delivery Vector,
    да толку з розумінню, якщо будуть втрачені круті фото з єдиної за рік відпустки...і це виходить, що з 10 травня він був отримав, 15 його отримала і 2 червня ви запросили документи по сертифікації, то він в китаї 2 тижні лежав просто? 15 травня китай відправлено 2 червня запрошено документи китайською митницею, це норм йшов 17 днів до митниці китаю? поясність.
    Стосовно нарахувань, так я звернусь в чат чи в вайбер, бо дійсно цікаво, всім тут пишите 10%, а мені 13.2%....
     
  6. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.295
    Благодарности:
    270
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Цілком і повністю Вас розуміємо, але, на жаль, довгі логістичні шляхи завжди пов'язані з певними ризиками через окремі форс-мажорні обставини та велику кількість нюансів.

    Що стосується знаходження в Китаї, то посилка попала під перевірку в аеропорту. Як тільки нами було отримано запит на сертифікацію, ми одразу ж зв'язались з Вами щодо цього питання.
     
  7. Sergykm
    Offline Sergykm ШопоНафт
    Сообщения:
    55
    Благодарности:
    10
    Регистрация:
    12.09.2014
    Откуда:
    Rivne
    Имя:
    Сергій
    Перевірка в Китаї, перевірка в Україні..всі "бонуси" зібрав, а ви не винні ні в чому, навіть не попередили про це, питав 2 червня коли очікувати, сказали 9 червня, як на сайті, а тепер уже не знаєте) Ну прямо дива:good:
     
  8. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.295
    Благодарности:
    270
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Звісно, перевірка в Україні ніяк не пов'язана з перевіркою Вашого телефону китайською стороною, але це дійсно реальна ситуація. Ми б з радістю Вас попередили, якби про затримки попереджали нас, як компанію, та надавали якусь конкретику щодо термінів затримки. На жаль, державні контролюючі органи такої інформації не надають
     
  9. Руслан_333
    Offline Руслан_333 ШопоНафт
    Сообщения:
    72
    Благодарности:
    30
    Регистрация:
    04.05.2020
    Откуда:
    Днепр
    Имя:
    Руслан
    якось дивно читати. ви перший раз замовяєте чи що? якщо ні, то скажіть хоть якусь компанію, яка попереджає про затримки. точніше, що митниця буде перевіряти, вони напевне всім шлють листи щастя, що буде перевірка.

    Якщо чесно я не зовсім згоден, типу є якіссь нюанси, он люди на сусідніх гідках з сша з 6 квітня авіа чекають. не те щоб я не за швидкий сервіс. але в ситуації в яякій ми зараз, можна будти якось більш адекватними клієнтами, бо контора наче адекватна
    --- Добавлено, 13 Июнь 2025 ---
    Ви їй Богу реально дивний, що тут якісь манефістації на анонімному форумі пишите) я взагалі в шоці як читаю. люди як подуріли наче. Один думав в Карпати з телефоном поїхати, а другий на 4 році війни, манефестації на форумі пише. Де у вас тільки час на це береться. Цирк якись. Вибисляти хто коли був на форумі. Якась комедія
     
    SvitTel, Kat_Kat_sweet и biohazard нравится это.
  10. Lim
    Offline Lim ШопоНафт
    Сообщения:
    59
    Благодарности:
    12
    Регистрация:
    04.07.2022
    Откуда:
    UA
    Имя:
    Lim
    3. Перевірки були від початку травня, судячи з цього форуму, а отже на момент відправлення і навіть на момент доставки на склад Вектора - ви знали про затримки та ці перевірки.
    4. Дуже абстрактна відповідь, особливо, коли я запитав ДЕ саме вантаж, В Україні чи за її межами, на кордоні з Китаєм чи де він очікує свою чергу?

    інша служба доставки зробила ось так: "Усі наші нові авіа рейси - тимчасово перенаправляються через Львівську митницю, де перевірки вже завершено й оформлення відбувається оперативніше.", а не просто прикривалася форс-мажорами.

    Перевірки почалися не вчора, а на початку травня, про що можна було зазделегідь попередити, що можливі затримки.
    Хто попереджає? Мене UE попереджало завжди про потенційні затримки, отак заходиш в кабінет і поки не прочитаєш, і не погодишся з прочитаним про затримки, нічого не можеш зробити (додати трек, переглянути якусь іншу інформацію), зараз Pokupka попереджала, Easy Express попереджав, так, це не було в перші тижні шмону на митниці, але вони довели до відому, що є проблеми, тому не треба тут повітря ганяти і розказувати, що ніхто не попереджує.
    З 6 квітня США це в кого? Можу тільки про покупку подумати, ізі експрес - перейшли на іншу митницю (тимчасово), що просто чудовий крок та клієнторієнтованість, Дніпро - постійні посилки звідти - все ок (автоматично і міст вписуємо сюди, бо в них одна митниця), UE теж стабільно вожу - все ок, НП - друг привозив за останні місяці, не було проблем, той самий Вектор чомусь з США привозить без проблем, питав в людей в чаті, все їде без затримок.


    я вас не змушую тут нічого читати, а тим паче коментувати мої дії. До чого тут війна? У нас всі завжди прикриваються війною, коли виникають проблеми.
    я чекав відповідь від представника, того цікаво було де і хто коли був онлайн, а вичисляти нема що, можна просто на профіль навести мишку і побачити коли онлайн був і що переглядав, тим паче це функціонал форуму.
    я дуже радий за вас, якщо вас все влаштовує, але є зазначені терміни і є певні очікування, коли замовляєш щось, проблема в тому, що я просто не хотів мати справи з містом, того обрав Вектор для доставки з Китаю, на жаль, швидше за все, це останні рази, в плані перевезення з Китаю, оскільки тупий міст з його росаном, мені б вже давно все привезли, а ще й вийшло дешевше і навіть державі сплатив мито, а не 10% як тут, що вийшло мені дорожче за офіційне мито, я думав після проблем з містом мене не здивувати, але замахнулися так, що готовий через них подальші покупки з Китаю возити або ж буду радий якщо хтось порекомендує через кого можна возити з Китаю товар.
     
  11. Sergykm
    Offline Sergykm ШопоНафт
    Сообщения:
    55
    Благодарности:
    10
    Регистрация:
    12.09.2014
    Откуда:
    Rivne
    Имя:
    Сергій
    причому тут дивний, вам для самоствердження треба були "викинути" свій пост чи як? В людей є певні очікування і сподівання, так я надіявся в Карпати з новим телефоном поїхати, адже замовив його 8 травня і 10 він був у них уже, тобто рахуємо це 30+ днів, притому що пише 14-20 днів, я і так дав +15 днів чи це мало? Якщо війна це не означає, що потрібно на сервіс чхати, я сам працюю в сфері обслуговування і знаю, як зараз працювати важко і т.п., але ми постійно в контакті з клієнтами і попереджаємо про можливі затримки, про якісь потенційні проблеми говоримо ОДРАЗУ, так зараз логістика хромає, раніше строки по доставці (ми з франції веземо) були 2 тижні, зараз місяць, тому одразу це обговорюємо, якщо клієнта влаштовує, то ок, ні, то шукає інші варіанти. Я це все знаю не на словах. І до речі чому тоді мої 3 посилки з китаю з алі приходять швидко до 2 тижнів? З США я теж замовляв в квітні якраз з/ч до вела і прийшли вчасно і швидко без жодних затримок, з німеччини теж, причому різні компанії, все без проблем, якщо якість потенційні проблеми говорять одразу. Так в мене були очікування пофоткати сім"ю на хороший новий телефон в хороших місцях, це погані очікування і надії? Так хай не 20 днів, хай би привезли за 30, та навіть 35, то якраз би встигли, а тут мова йде про перевевищення строків вдвічі фактично, плюс по миту теж вийшли нюанси неприємні. Я завжди відношусь спокійно і з розумінням, але тут ситуація максимально неприємна для мене. Якщо у вас інше відношення до сервісу і інші очікування, то залиште їх при собі, тут вони нікому не цікаві, в людей є проблеми і вони їх хочуть вирішити і поділитись з іншими, щоб очікування інших людей не були зіпсовані.
    P.S. Зато у вас багато часу читати на форумі наші проблеми і ще й коментувати їх такими обширними постами, видно часу побільше за нас, бо коли в мене нема проблем, я не сиджу на форумах і не коментую чужі проблеми.
    P.S.S. і до речі я клієнт вектора з 23 року, періодично замовляю з таобао, коли проблем нема, я про них не пишу, коли є, я їх висвітлюю.
     
    Последнее редактирование: 13 Июнь 2025
    Lim нравится это.
  12. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.295
    Благодарности:
    270
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина
    Вітаємо. Хочемо попросити присутніх на форумі не конфліктувати, і зі своєї сторони ще раз надаємо роз'яснення по ситуації з митними перевірками. Приблизно раз на рік-півтора на митниці виникають перевірки, пов'язані з боротьбою з контрабандою. На жаль, державні контролюючі органи не попереджають про початки цих процесів, і було б дивно, якби попереджали, адже в цьому випадку особи/компанії, які дійсно цим займаються, просто б призупиняли свою діяльність в цей проміжок часу. Саме тому у нас немає можливості попередити клієнта. Також в цей період вантажі затримуються не всі підряд, а вибірково. Тобто, більшість відправлень проходять без затримок. Зорієнтувати клієнтів (посилки яких все ж попали під затримку) по термінам можливості у компанії немає, адже такої інформації митники не надають. Зі своєї сторони компанія робить на митницю максимальний тиск, аби пришвидшити процес, але, знову ж таки, інформація щодо термінів цих перевірок нам не надається. Саме тому дана ситуація класифікується, як форс-мажорна. Ми прекрасно розуміємо незадоволення своїх клієнтів, які очікують посилки, та дуже перепрошуємо за очікування, тому так само сподіваємось на розуміння і з боку клієнтів.
     
    biohazard нравится это.
  13. Talor Lothner
    Offline Talor Lothner ШопоНафт
    Сообщения:
    107
    Благодарности:
    85
    Регистрация:
    10.05.2018
    Откуда:
    Киев
    Имя:
    Parzival
    Просто для розуміння термінів у конкурентів
    upload_2025-6-13_16-49-14.

    У Вектора 1 відправка на тиждень і те саме 2+ тижневе очікування, якщо товар потрапив на митницю...
    Ще й статуси працюють абияк. Нещодавно прийшло повідомлення, що посилка проходить митний контроль, за 2 години її вже на відправку по Києву оформили. Це як зі Львова в Київ за 2 години? Ракетою чи телепортом?
    Не можу рекомендувати наразі, бо це габелі
     
  14. biohazard
    Offline biohazard ШопоНовичок
    Сообщения:
    48
    Благодарности:
    12
    Регистрация:
    28.05.2020
    Откуда:
    Lemberg
    Имя:
    Володимир
    Така швидкість це швидше виключення з правил, аніж закономірність. Через Мііст (як і через Вектор) відправляв сотні посилок через авіа, зазвичай це 7-10-12 днів. У Вектора так, мінус в тому, що відправка раз в тиждень, але по термінах доставки ті самі терміни, що й в Мііста.
     
    Руслан_333 нравится это.
  15. Talor Lothner
    Offline Talor Lothner ШопоНафт
    Сообщения:
    107
    Благодарности:
    85
    Регистрация:
    10.05.2018
    Откуда:
    Киев
    Имя:
    Parzival
    Так, єс, сі, тупо співпадає так))
    upload_2025-6-13_17-21-54.
     

    Вложения:

  16. biohazard
    Offline biohazard ШопоНовичок
    Сообщения:
    48
    Благодарности:
    12
    Регистрация:
    28.05.2020
    Откуда:
    Lemberg
    Имя:
    Володимир
    Я не стверджую, що такого не буває, в самого найшвидша доставка через Мііст була 4-5 днів, але дуже переважна к-ть відправлень все ж 8-10 днів, як і у Вектора)
     
    Kat_Kat_sweet нравится это.
  17. Delivery Vector
    Offline Delivery Vector ШопоАктивист Официальный представитель
    Сообщения:
    1.295
    Благодарности:
    270
    Регистрация:
    23.07.2019
    Откуда:
    Вінниця
    Имя:
    Ирина

    Доброго дня. Так, звісно, є компанії, у яких терміни доставки швидші. Ніхто ж з цим не сперечається. Ми наразі використовуємо ті логістичні шляхи, в яких впевнені. Але маємо і свої переваги перед партнерами. Тут кожен обирає те, що для нього є більш важливим. Дякуємо за Ваш відгук:)
     
    SvitTel нравится это.
  18. Talor Lothner
    Offline Talor Lothner ШопоНафт
    Сообщения:
    107
    Благодарности:
    85
    Регистрация:
    10.05.2018
    Откуда:
    Киев
    Имя:
    Parzival
    Ага, якби ж 10... Було 0 разів останнім часом за 10 днів доставлене... Так само(ні)
    І це я не враховую ще можливий чіл посилки до 3-4 днів на складі в Києві, доки її передадуть кур'єру.
    Одні переваги...
    upload_2025-6-14_15-30-41.
    upload_2025-6-14_15-30-54.
     
  19. Lim
    Offline Lim ШопоНафт
    Сообщения:
    59
    Благодарности:
    12
    Регистрация:
    04.07.2022
    Откуда:
    UA
    Имя:
    Lim
    в мене з вектором йшов 31й день "максимально двадцятиденної доставки" літаком... так, що ще дуже непогано у вас))
     
  20. Sergykm
    Offline Sergykm ШопоНафт
    Сообщения:
    55
    Благодарности:
    10
    Регистрация:
    12.09.2014
    Откуда:
    Rivne
    Имя:
    Сергій
    Talor Lothner, щаслива ви людина, а в мене 10 травня на склад в китай їм доставлена, 15 травня відправлена, уже 16 червня, а вона навіть на кордоні не трекнулась....у них же перевірки на митницях скрізь, видно зі штатів перевірки швидше проходять значно (сарказм).
     
  21. Руслан_333
    Offline Руслан_333 ШопоНафт
    Сообщения:
    72
    Благодарности:
    30
    Регистрация:
    04.05.2020
    Откуда:
    Днепр
    Имя:
    Руслан
    напевно, це ви бажаєте тут самоствердитись.
    я за адекват. не треба розносити компанію, яка працюєж нормально, через те що вам телефон не приїхав, а ви хотіли познімати в Карпатах. тут всі, хто працює - всі розуміють правила ринку. а ось ці ваші простині тексту, ні до села не до міста - якщо чесно реально якийсь цирк.
    --- Добавлено, 16 Июнь 2025 ---
    та, та, саме тому у цих компаній всі клієнти потікали на Вектор. ми тут усі не перший рік і всі возили ЮЄ. Знаємо їх сервіс)
    і тарифи)
    і підтриму) і як вони вирішують питання.

    по ізі - я не стикався, але задаючи ім питання - враження наче бот відповідає. і них тариф дорожче і куча додаткових комісій. Всі це знають, всі працюють собі техенько з Вектором. Бо правда така, всі працюють - немає кому писать гарні відгуки. а якщо щось не так, то всі пишуть. я також, якщо щось не то - напишу. ну давайте все таки бути адекватними. У всіх є нюанси. Але у Вектора тариф дешевше ніж у всіх, плюс є додаткове розмитнення без перебоїв.
     
    SvitTel, biohazard и Kat_Kat_sweet нравится это.
Поделиться этой страницей